Lördag och drömmar

Tänkte passa på att uppdatera lite här också och inte bara bombardera med tävlingar ;) visserligen så tror ju jag att ni gillar alla tävlingar men kul kan det väl vara att få läsa om oss också.
Just nu så har jag lite tid över så då passar jag på att skriva lite.
Jazmine sover middag (kors i taket) hon brukar inte vilja göra det, Leone kikar på barnkanalen och Daniel sover.
Han sa igår att han var väldigt trött så jag låter han få sova lite extra idag, men strax får han allt ta och gå upp annars är ju hela dagen förstörd. Så jag måste faktiskt säga till honom.
Jazmine och Leone har busat en del från morgonen, typ direkt efter att vi kommit upp från sängen och ätit våran frukost ;) Jag satt och kikade lite på lediga lägenheter igår och jag hittade ett dröm hem, vill ha vill ha vill ha säger jag bara. Det skulle vara en dröm att få flytta dit, till ett sådant hem då skulle jag vara hel nöjd och inte vilja flytta i första taget helt klart.
Skulle vara helt underbart, för jag vet inte hur pass länge till jag kan bo här :/ Inte för att det är något fel på lägenheten i sig men jag vet f*n inte hur jag ska ordna med möbleringen i Leones sovrum som det fortfarande är då dem inte delar rum ännu.
Det är ju det som är kruxet kan dem verkligen dela rum? får det plats? kan dem leka där inne ändå?
Rummet är ganska avlångt och smalt inte så värst stor yta alls och jag kan inte se det framför mig att det skulle fungera.
Jag hittar ingen bild just nu som kan visa på bästa sätt hur det ser ut på hennes rum just nu så jag får återkomma med det senare..

Men jag hittade denna som visar rätt bra ändå nu är ju det en gamal bild men ni förstår ju ändå ;)

Nä, nu ska jag ta och sätta mig ner och dricka lite kaffe.

Kommentarer
Tant Ulrika säger:

Vad skojsigt att du vill vara med o tävla hos mig! Men om du vill ha två "riktiga lotter" så måste du lämna ytterligare en kommentar med endast länken till tävlingen i din blogg..då blir det ju så att säga två lotter vid själva dragningen :)



LYCKA TILL!

2010-08-14 | 12:29:33
Bloggadress: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback