Måndag

Jag har mer bilder att lägga upp under SmåSöta™,
Ska göra det lite senare (hålla tummarna på att min kamera vill låta mig få göra det så den inte säger "byt batteri" och stänger av sig. Det blir inte alls några kort tagna numera då jag inte litar på mina batterier längre, jag har nämnt detta förut jag vet. Men jag ska köpa nya batterier men jag vill inte ha nå sk t som går att använda en gång sen är det nytt igen som gäller.
Leone är super duktigt hon går på toaletten, hon skippar pottan ;)
Sover gärna utan blöjan också hihi, här gick det undan fort så in i norden på den fronten vände som på en 50öring typ. Nästa helg så blir det nog stor besök, det gillar vi så jag lär ju ha ornat batterierna innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback