3e December

Det är mycket som händer spännande grejer ;)
Bra grejer.
Så otroligt roligt.


Igår vart det oroligt värre, datan går verkligen på sista lilla livet den har kvar. Herregud trodde jag förlorade allting igår, den ville inte starta blåskärm hitta inte hårddisk osv skulle bli en otroligt lång lista om jag skrev alla fel som var igår. Det är brottom brottom att få nya delar till datorn och hinna spara allting som ska sparas alla bilder alla tävlingar. Ja har fått en förfrågan ang vinnare i vincentshostore och Wilma&morris, jag måste kolla upp om jag fått information från respektive vinnare annars medelar jag er nya vinnare om det skulle behövas i någon av dem eller alla. Men jag måste ha mitt photoshop igen för det gick som sagt inte starta datorn igår så det vart en omformatering igen. Det är så man kan bli galen på dessa tekniska prylar men inget jag kan klara mig utan i dagens läge för allting sköts via datorn.

I övermorgon så avslutas tävlingen med Living and Room, så för er som inte deltagit men gärna vill göra det har ni fortfarande chansen att göra det. Ni finner tävling under fliken 123 vid min header eller klicka direkt på lilla tävlingsbilden i min sidomeny så kommer ni direkt till tvälingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback