Fredag kväll

En kväll som denna när man vart halvt barnfri så att säga, ja alltså min mamma har Leone hon tänkte ta med Leone på julmarknad imorgon så det kan ju vara roligt för henne.
Jag vet inte riktigt vart den håller till om det är nere på stan eller på någon annan plats, för det kan ju vara roligt att gå på det :)
Nå väl jag har iaf pysslat lite denna kväll jag har gjort gympapåsen som jag vid några tidigare tillfällen skrivit att jag ska göra, passade på idag var ivrig att göra den redan igår men vart aldrig av trotts allt. Men nu är den klar och tog inte alls lång stund att göra. ca 1h runda slängan så där med att mäta, markera nåla och klippa sen att sätta sig att sy och knåpa ihop den som den ska vara ;)
Min vision vart uppfylld det blev precis så som jag tänkt mig och det är väl bra. hihi

Nyfiken?

Ja det tror jag iaf så här kommer bild på den färdiga gympapåsen SmåSöta™ Style.

Ligger plant utan applikation

Med applikation innan jag ordnade med dem utstickande trådarna då.

Men vad tycks? Var ärlig.

Kommentarer
Lasse-Maja säger:

Okej ska vara ärlig:Det var utan tvekan den fulaste gympapåse jag har sett, hade mina klasskamrater haft en sån gympapåse skulle jag ha spöat dom i duschen. Hemsk färg bl a. Hade den gympa påsen varit en människa skulle den varit en känd tysk med mustach och hade den varit ett djur hade den varit en utdöd dinosaurie, tror ärligt talat inte att dom underbegåvade karaktärerna från en annan del av Köping skulle delta i gymnastik om dom hade en sån påse.//Lasse-Maja

2011-02-15 | 14:08:25
Emeli - Mamma till Nathalie säger:

Vilken j*a kommentar du fått :(

Tycker gympapåsen är söt, alldeles perfekt till en liten dagistjej.

2011-02-15 | 21:08:23
Bloggadress: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback