Bestämt

Åh vet ni jag har bestämt mig.
Jag ska göra en pyssel hörna till mig själv :D
Där jag kan hålla på med allt pyssel som scrap måla kanske pyssla med lite annat också
Så kommer jag visa massa bilder på saker när jag gjort lite :)
Det är ju så roligt att pyssla och ännu roligare är det när man har en hel del att pyssla med såklart hihi
Jag kan se det framför mig hur det ska se ut å det komemr bli så mysigt.
Min egna lilla pysselhörna.
Ha ha jag har inte ens talat om det för Daniel än ;) men han har inget å säga till om *asg*

Idag så har vi inte alls gjort så mycket vart ner på affären en sväng å handlat lite.
Jazmine sover just nu hon sover otroligt mycket nu men hon har även varit upp och lekt på sin "mobil" va man nu ska kalla det ja vet inte vad det heter men den mattan med båge som det hänger leksaker på (?) den här
Ska om en liten stund städa lite granna å fixa i ordning lite här hemma.
Har en del att inhandla under denna månad så man har allting klar inför dopet har ju lite mer att pyssla med till det :) så det blir jätte fint och gulligt som det ska vara enligt mig iaf :)
Nä nu skriver jag inte mer för då orkar ni inte läsa
hej hopp

Kommentarer
Katrin säger:

Baby gym =)

2010-02-12 | 19:49:15
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback