snart klappat å klart

Då har man bokat tid för dopet :)
lokalen kvar, men ja lär ju få tag på rätt nr först ;)
vore ju en väldans bra idé inte sant hehe.
Jag har hunnit göra några kort som är näst intill klara, bara lite små pill kvar på dem.
Ska göra mera nu ikväll när båda barna sover.
Jazmine har just somnat men kommer ju vakna igen då hon kommer vara hungrig min lilla godis.
Leone badar just nu sen är det dags för sängen för henne med :)
så då får jag lite tid över som jag kan fortsätta pyssla på.
Vi har självklart redan ätit middag här i hushållet, vi har våra rutiner dem är bra
Vad kul det är när man får någon ny som kikar in på bloggen och lämnar en kommentar =) det gillas skarpt
Får hoppas ni hittade nå skojsigt/intressant och att ni vill stanna kvar.

Sitter just nu å dricker kaffe efter maten mm ni läste rätt ja har inte hunnit det än då jag har haft fullt upp med prinsessorna :) men det är lugnt jag kan sova ändå hihi.
Ska alldeles strax ta lill damen från badet och göra klar för sängen.

 
mina underbara älskade tjejor ♥♥♥ ja ger er all min kärlek ♥♥♥

Nä men det får räcka med dem raderna nu så skriver jag nog kanske sen när jag får tid igen.
Lajter
Kramis

Kommentarer
Carolina säger:

Sv: Vad jag helst inte gör på en design? Förstod nog inte frågan haha.

2010-02-02 | 21:17:36
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback