this day

Ang inlägget natten.. det var inte jag som gjorde något fel jag pratade med banken då hade dem hållt på med nå uppdateringar.. det var tydligen fler än jag som vart väldigt fundersam.
Men nu så är räkningarna satta på betalning, storhandlingen är gjord.
på fredag så ska vi nog vara barnledig en sväng så jag och maken får göra något tillsammans barnfritt.. men vad vi ska göra det vet jag ju då inte än, han får väl hitta på nå eller så bestämmer vi det närmare fredag.
Nästa vecka så komemr vi att åka till Parken Zoo ;) ska bli super roligt det var ett x antal år sen jag var där.
Det kommer att bli leones första vistelse dit och Jazmines med såklart.
Men jag tror att dem kommer tycka att det är jätte roligt.

Nu skulle det ju vara passande att ha hemma. 


Så man kunde minska på lite bagage iaf under en sådan här äventyrsresa.
Visserligen så lär jag ha med en vagn minst ändå för Jazmine kommer nog garanterat vilja sova lite när vi är där.

Bilden är Lånad från Babyback

Den verkar underbart smidig inte minst för att du får fria händer utan för att dem är utformad just för detta syfte  jag citerar "Du kan börja använda BabyBack redan när barnet är ca fyra månader. Ett buret barn får den viktiga närhet det behöver och utvecklar ofta bra muskulatur och koordination. Med BabyBack vilar tyngden på bärarens höfter, inte på axlar och nacke. Det gör att man orkar bära även större barn, uppåt 20 kg."
Smidigt va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback