dagens fråga



(alternativt andra barn eller sist födda barn i huvudtaget)


Kommentarer
Tova säger:

Intressant fråga :) har själv funderat mycket på det där.

Beror nog en del på vilken situation man är i livet; eftersom jag fortfarande är så ung och inte pluggat/har ett fast jobb ännu så kommer vi nog vänta några år innan nästa.

Men min samgbo skulle gärna vilja ha ett syskon nu, och vore "timingen" rätt så skulle jag också kunna tänka mig det ;)

Kramar

2010-06-01 | 23:13:25
Bloggadress: http://trasslet.se
miia säger:

3år tycker jag. Men ångrar inte att det är bara 1 år mellan mina flickor. =)

2010-06-02 | 09:01:28
Anastasia säger:

10- 30 månader efteråt. Att bli gravid alltså. Då blir det en ålderskillnad på 2-4 år. Jag tänkter att det kan vara roligt för barnen att få det utbytet då de ändå ligger nära i åldern.

2010-06-02 | 11:08:29
Bloggadress: http://annathestasia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback