Shoppingtips

Lite shopping tips, några av dem saker som jag tycker om.


Denna underbara pyjamas för 129kr hos PingPong barnkläder




Eller varför inte en sån här doserare,
jag äger själv en och jag verkligen älskar den!
Det är så smidigt och enkelt

Denna kan du köpa hos Babylooba för 59kr


Eller denna underbara napp från Lundmyr

För endast 79kr också denna finns att köpa hos Babylooba

Eller dessa helt underbara Bassballskor från Lundmyr

Dessa underbara kan du också köpa hos Babylooba för 399kr

 
Eller varför inte denna underbara  CoverMe som du antingen kan använda som amnings filt eller som solskydd 
Denna är en sak jag önskar mig till min minsting då hon jämnt drar ner mössan över ögonen för att slippa solen
Denna hittar du på Darlingexpress för 349kr

Sist men absolut inte minst är skötväskan som kommer från Willvin
just denna är bara ett exempel av alla underbara som fina Petra har designat

Just denna är Willvin Magnificent - som är en av mina stora favoriter som kostar 995 kr
Jag har denna på min önskelista dock nu så är det 1år kvar tills jag fyller år men ändå :)
Jag ska även annars försöka lyckas med att spara undan pengar
till att köpa mig denna!
Titta in På Willvin och hitta just väskan som du faller dig i smaken.
Som sagt dem ligger högst upp på min egna önskelista och Daniel är också förtjust i dem ;)

Kommentarer
Mikkelmiriam säger:

Enjoy your website very much. Good job!

2011-10-04 | 12:01:24
Bloggadress: http://mikkelmiriam.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback