först upp

Godmorgon, Här är det bara jag och Jazmine som är vaken this far, Leone sover sött fortfarande och Daniel ville sova lite mera så då får jag vara upp själv med lilla prinsessan. Men det brukar inte bli under så långa perioder så här på morgonen som jag är vaken ensam med Jazmine, Leone brukar komma upp strax efter oss om inte sammtidigt. ;)
Igår gjorde jag äntligen klart sista fixandet på Lindas blogg. Hoppas att hon inte får höra att något inte stämmer nu. Men det ska hon inte behöva göra, men det tyckte ju jag med förra gången och enligt min data så såg det bra ut, satt som det skulle osv.
Ska ta och göra i ordning frukost till oss och invänta att älskade Leone kommer upp så hon också får i sig sin frukost. Jag bara funderar på vad jag vill ha just denna morgon, så fram tills jag kommit på det så får det vänta en liten stund. Inte allt för länge för jag är hungrig nu, Jazmine ska få sin gröt också hihi.
Jazmine är väldigt rolig hon äter inte mycket då menar jag mängden, men hon vill mer än gärna smaka på allt som hon ser att man själv äter på. Det är ju jätte bra jag vet, det tycker jag också.

 XoXo Kram!/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback