Vad fyller det för funktion?

Kan nån förklara för mig hur någon lyckats få fram min blogg när dem har sökt på google..
Jag har ju valt att man inte ska kunna se mig så! (se bilden nedan)
Hur är det då möjligt att man lyckats söka och få fram mig via google!!
Har det hänt fler än mig?
Är blogg.se medvetna om att det kan fungera ändå?!









Så är det nån som kan tala om för mig vad det är för fel
Jag ville inte att man skulle kunna söka efter mig och nu verkar det fungera ändå trotts att jag valt bort den möjligheten trodde jag eftersom det inte hänt förrän nu..
Jag klickade ju på länken som jag fick med i mail och då dök detta upp (ovanstående bild)
Så vad fyller det för funktion om det ändå lyckas smita emellan???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback