söndag

Leone är betydligt mycket piggare idag
Hon verkar må mycket bättre. skönt
Leone kan nog gå till dagis på tisdag tror jag om det inte händer något mer idag dvs..
då får hon vara hemma till onsdag iaf.

Köpte en ny dvd igår och en mp4,
har lite problem med att förstå mig på vart allt hamnar bara men den funkar jätte bra härligt ljud.
Har nämligen testat med en bild men jag återfinner den inte i mp4an?
Man kan ju kolla på video foto och lyssna på musik eller radio osv.
Men övning ger färdighet som man säger så snart förstår jag mig på den lite mer hehe.

Nu tillbaks till familjen ♥

Kommentarer
Angelica säger:

Vad skönt att det ordnade sig när det gällde DVDn

2010-03-28 | 17:33:47
Bloggadress: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback