Vad är det för fel?!

Men alltså seriöst hur fungerar det med sjukvården i den här stan egentligen
om jag säger att hon låter rosslig när hon andas och hostar nå så förskräckligt och att det låter riktigt otäckt.
ska man då inte få komma in med sitt barn på 4månader så dem kan kolla vad problemet är
Nä då ska man behöva vänta och se hur det är i natt om hon får svårt att andas igen så ska vi till barnakuten eeh hallå jag har inte bara ett barn ska jag behöva väcka mitt andra barn för att gå till barnakuten mitt i natten nej det tycker då inte jag är rimligt utan då hade det väl varit enklare om man kunde få kolla det nu på dagtid
rätta mig om jag har fel
Bara för att hon ätit bra nu på morgonen men igår kväll/natt räknas inte då hon knappt fått isig nå max 40ml hallå vad är det för fel på vården
hur hade dem inte agerat om det var deras egna barn jag har ju gjort allt jag kan tänkas göra
sjukvårdsupplysningen sa till mig att om det inte blir bättre fast du använder näsdroppar och koksaltlösning så får du återkomma men nu är det dag och jag ringer till min familjeläkare och får ett sånt här svar!
hostan låter ju som krupp det är liksom skällande och rossligt det behöver inte betyda att det är det men dem kan väl kolla henne för i hellskotta det är 5e dagen hon är så här dock feberfri enligt dem eftersom den ligger på 37 men för mig är det fortfarande över hennes normala eftersom det är 36 och det säger jag.
Så säger Daniel att jag måste ryta i mera ja men för i helvete jag ska inte behöva låta arg och ohövlig bara för att få hjälp då hade han kunnat prata med dem istället.
Jazmine hostade till och med när jag hade henne i luren inte ett ord säger hon på mottagningen.
Hade det varit jag så hade jag reagerat på den hostan helt klart!
Det är verkligen skillnad på folk och folk!

Kommentarer
Katrin säger:

Usch det låter ju inge vidare kul!!! Känns som om man måste tjata sig till vård och så ska det ju knappast vara.. Vart har ni läkarmottagningen någonstans?

2010-03-10 | 13:21:53
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback