liten börjar bli stor

Hej på er.
Jag har ju glömt att berätta.
Minsta prinsessan min är så duktig.
Hon har ju under en längre tid försökt att krypa, eller ja inte ställningen men det har antingen funkat med benen eller armarna :) men nu mina kära så kan hon.
Det ser så gulligt ut jag försöker få kort på det men det är svårt ser hon mig så slutar hon min lilla lurfia hihi
Hon står där så gungar hon fram och tillbaka, ja ni vet så som dem gör innan dem verkligen kryper.

När hon sitter så är hon jätte stadig, jag bara väntar på att hon ska klara av att sätta sig helt själv. Nu mera så är det ju när hon sitter i famnen så sträcker hon på sig och visar att "jag kan minnsan också" ungefär :)

Ja så nu vet ni vad jag kommer göra "jaga" mini prinsessan med kameran hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback