onsdag

Ganska störande att min stegräknare inte vill registrera alla min steg orka gå och räkna själv under hel dag hah vääldi roligt eller inte..hade inte jag haft orken till sen hade jag tappat bort min i räkningen miljontalsgånger garanterat..
sitter här med Jazmine i famnen och försöker skriva, går rätt bra när hon inte vill vara med att skriva eller skruvar på sig hihi.
Ska lägga in bilden på stegräknaren med gårdagens steg också men just nu får det vänta tills nästa inlägg eftersom jag har Jazmine här :)

Var tvungen att gå iväg från datan en sväng då hon började äta på mig (på armen) så förstod jag att nu är hon trött och vill äta så gick och gjorde en flaska la henne i sin säng så där är hon nu.
så nu kan jag ju iaf lägga in bilden ;)

syns det dåligt så visar den 1736 med en viss fel marginal då den inte vill registrera alla mina steg.

Leone är på dagis såklart det är ju onsdag och dagis dag :)
Hon kom in till mig inatt eller ja till vårat sovrum men hon väckte mig inte pappa, ville sova bredvid mig.
Så höll hon på att krångla jätte mycket försökte putta ur mig ur sängen och skulel sova där själv, ville ha grisen (nasse) och så ville hon ligga ytters sen ville hon ligga innerst..phu.. hon skrek på mig dessutom för att jag inte hittade grisen, så vaknade Jazmine till fick jag få henne att somna igen också, slängde ett öga på klockan shit den är ju över 4..kul för mig då att ja kommer få sova ordentligt tänkte jag. Tillslut så somnade iaf båda mina älskade hjärtegryn och sov vidare ända till det vart morgon. Helt otroligt att Daniel inte vaknade när Leone skrek så där eller ens när Jazmine började skratta och prata så där på natten/morgonkvisten vad man nu ska kalla det för..(??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback