torsdag = öppna

Idag står öppna förskolan högst upp på dagens göra.
Leone vill att jag ska lämna henne idag på dagis, så jag måste faktiskt göra ett lite snabbt inlägg så här nu på morgonen annars hinner jag aldrig. jag ska försöka få i mig morgonkaffet också hah hua i hate stress ja får super ont i magen dirrekt :/ så ja det har jag ju nu såklart.. Ni tänker så här men varför ska du stressa för hon börjar ju inte om 5 minuter, vilket jag vet men jag måste få med mig 2 vagnar klä på mig och Jazmine gå med Leone till dagis, för mig blir det stress direkt för jag måste sammtidigt planera över hur jag ska gå tillväga vad jag ska ha med mig se till att jag har det med mig se till att barnen är ordentligt klädda gaah..

Nu tänkte jag också duktigt uppdatera mina steg



den 24/5 totalt 3884 steg



den 25/5 totalt 3937 steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback