helg

Igår var en bra dag, den gick otroligt fort dessutom.
Ibland så känns det inte som att man hinner med allting som man borde göra.
Nån mer än jag som känner så?
Jag hann inte med att ordna med lotterna och dra en vinnare i tävlingen om boken Rosa-Emma.
Ni får ursäkta mig men tiden räckte inte riktigt till igår.
Idag så ska jag få med mig hela familjen ut på en promenad, vem vet Leone kanske vill cykla då ;)
Hon älskar ju att få cykla så det är ju något hon får göra så länge vädret tillåter det.

Håller på med lite från Buzzador också, då jag ska buzza för

NYA Pampers active fit




och LOVEfilm.se


Kommentarer
Carolina säger:

Hej! Du deltog i April i år i en tävling om en canvas med eget motiv från Canvastavlan.se i min blogg - nu har du chansen igen, kika gärna in och testa lyckan den här gången! Kram Carolina

2010-09-24 | 13:35:13
Bloggadress: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback