3e december

Hej på er,
Ni missar väl inte den underbara julkalendern som jag har igång på bloggen, har ni missat den så kan ni klicka här ovan så kommer ni direkt dit.
Jag ska snart bege mig till jobbet jag jobbar ju ikväll och imorgon kväll men julkalendern ska inte bli drabbad för det ;) skulle jag mot förmodan inte hinna så gör jag en förtidsinställt inlägg så att allting flyter på som det ska.


Kitty och Jayden dem typ små busar med varanndra och kan väl morra åt varann men dem har inte slagits nå så vitt jag vet iaf, då jag inte sett det. Barnen ser just nu på tv medans jag sitter här och skriver några rader.
Nej nu ska jag ta och ordna lite här hemma innan jag beger mig till jobbet.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback