julkalender - lucka 20

Lucka 20 är öppnad ♥ där finner vi inget mindre än ett underbart samarbete med Sofie marlené design ♥


Presentkort värde 100kr.

"jag tävlar hos Johanna, i hennes julkalender denna lucka i samarbete med Sofie Marlené Design.
Vill du med tävla går det utmärkt att göra det här."

Det är jätte lätt att vara med och tävla och alla kan göra det, följ bara tävlingsregelrna här nedan.

1 chans (obligatorisk): Kommentera här nedan att du är med och tävlar, tipsa vidare om tävlingen. det kan du göra på följande sätt: blogg (skicka då länken direkt till ditt inlägg) facebook (då behöver jag ditt namn och ev länk så jag kan se ditt tips) mail (skicka en kopia till mig och dem du tipsat då gärna minimum på 2st andra så jag ser vilka du skickat till) Gilla på Sofie Marlené Design på fb


2 chanser: Säg vad du skulle välja och Motivera varför just du borde vinna

♥ Tävlingen pågår from 23/12 tom 24/12 Lycka till nu allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback