uppdaterar

Jag har varit till BVC idag som jag skrev tidigare, vi gick hela familjen på promenaden dit det gick jätte bra llting såg bra ut. Jazmine tog vaccinationen med en klackspark (okej lite ledsen men inte så farligt gick över lika fort igen) Hon följer kurvan jätte bra (lite för bra kanske) hon ligger 2 över det "normala" så det kommer hållas under uppsikt haha va ju något nytt fick frågan över om det var samma för Leone men det kan jag verkligen inte påstå hon var väl mer en jojo i sin vikt än man kan tro eller nej inte riktigt så heller men hon var rund sen var hon slank sen rund och sen slank men hon varken ökade drastiskt eller minskade drastiskt i sin vikt inget som man ansåg vara skadligt eller konstigt det berodde bara på hennes tillväxtperioder.
Någon som törs sig på att gissa vad prinsessan Jazmine väger idag?


Jag har startat om en tävling idag också så delta nu allihopa ;)
Jag kikade först igenom alla kommentarer och inläggen men jag kunde inte åter finna den där ibland på något sätt så hade den kommit bort. Jag vart otroligt tveksam över detta då jag inte har en aning om jag fått kommentarer på den tidigare eller om jag ens redan dragit en vinnare? (pinsama Johanna i farten dumförklarar mig själv lite fint, men det tar ni va ;P) skulle det vara så att ni har något minne av att ni sett denna tävling tidigare och noterat att jag dragit en vinnare snälla säg till jag ska också dubbelokolla i mailen så jag inte gör något dumt här så just nu är den on hold so to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback