BVC, kamera och fredag

Då sitter man här en fredag och känner sig lite stressad inför att man ska hinna med allting.
Ja konstigt nog stressad trotts att det är rätt så god tid kvar till att vi ska vara på BVC.
Jazmine har en tid idag och ska få en kontroll med vacc idag, spännande att få se hur pass mycket  hon lagt på sig och skjutit iväg på längden ;)
Ja för att hon gjort det vet jag ju redan själv men inte hur pass mycket.
Nä så nu blir det att dricka upp kaffet och klä på barnen allt vad som krävs(behövs),
för att gå ut på promenad i detta väder.
Så det blir ju inget långt inlägg nu, men jag kan ju alltid uppdatera mera senare  så klart ;)
Satt och målade lite igår och jag vart nöjd med det faktisskt, tog kort med nya kameran och den är ju helt underbar woohoow kunde inte fått ett bättre klipp än så
Ja kan få helt underbara bilder och inte behöva anstränga mig så mycket alls så underbart! ja vet inte om jag sagt det men en SONY it is
En sån här faktiskt :)
 jag är helt nöjd den är smidig och enkel att använda den är dessutom otroligt smart, fantastiska inställningar som kan ge en fantastiska bilder ;) även om du vill ha ett mer detaljerat fotografi så är denna perfekt för det jobbet. Jag kan inte jämföra med en systemkamera för jag äger ingen men hade inte alls tackat nej till att få äga en sådan, vem hade gjort det? ;)

Nä nu måste jag snabba på här hemma så vi kommer i tid. kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback