my bad my bad

Oh my oh my, jag har haft full fart hela tiden inte haft en chans att sätta mig ner och blogga.
Vi har varit på hälla och handlat lite, så har vi varit på nya shoppingcentret på erikslund igår.  Vi har även varit ut till stenby och handlat lite där. Bla igår så köpte jag detta på ikea, ska göra nya gardiner till barnens rum. Det blir väl fint..?det är den första bilden som denna visar, den med färgglada djur på :)
Jag har även köpt nya kläder till mig och Leone, älsklingen har fått lite nytt han med. Så har barnen fått varsinn ny leksak, Leone fick barbies med familj som bestod av barbie, ken(?) barn och bebis, Jazmine fick en typ av piano med djurläten och massa musik hon älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback