ursäkta..

Jag ber om ursäkt för alla felstavningar som telefonen hjälper till med jag vet inte hur jag tar bort det heller så jag hoppas ni överlever. Jag brukar gå tillbaka och ändra men det verkar inte hjälpa? Dagen på jobbet har gått mycket bra och imorgon är det c-tur på schemat dvs kväll :) jag som många andra spelar förresten wordfeud är du upp för ett spel lägg till mig ;) angeliq021 heter jag där. Ja det jag valde först var taget så det fick la duga. Ni kvälls nya med mina underbara stjärnor innan dem ska sova. Sen så gissar jag på att den dagliga kvällsliga eller vad man vill kalla det kommer att hållas dvs samtalen med Jessiejay :) ha det gott och en fortsatt trevlig kväll. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback