freedag

Usch vilket väder då, det är snöblandat regn såå tråkigt. Jag som hade saker att göra idag, jag vägrar gå ut i det här vådret då ser jag ju ut därefter också det hade varit en inte allt för vacker syn med mitt hår.. Självlockigt och regn som gör håret blött och fuktigt gör ju att jag ser ut som typ hon(dockan) i cocacola reklamen hahaha. Lite ont i ryggen idag också, måste legat konstigt i guess. Hade trevlans sällskap igår med :) Me like hihi Kanske man får besök under helgen med då har jag verkligen haft en fullspäckad vecka. Åt god mat igår med det vart fläskfile ris och bea, dem andra åt med pommes också :P Jag har snöat in mig på kyckling vet inte varför men jag är grymt sugen på det hela tiden det är nå fel på mig :P denna vecka haha. Nå väl nu kallar mamma livet puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback