Klumpigt

Dåligt med skrivande..  Förlåt..
Men jag har bara inte riktigt vetat vad jag ska skirva om just nu.

Jag är ganska full av en massa tankar och funderingar.
Försöker bara få någon ranson på det själv också..

Som dem flesta vet så kan jag vara ganska så klumpig av mig ibland. haha
Och klumpig var just det rätta ordet för gårdagens händelse, jag skulle åka ner i hissen med lill flickan och träffa min mamma. (Fick en tavla som kommer passa jätte bra inne i köket :D)
Men på vägen ner eller rättare sagt när vi kom ner så öppnades hissdörren och jag skulle ta ut mina nyklar (klumpig som jag är) Min syster skulle låna min cykel så jag hade tagit lös den nykeln (nu i efterhand så ångrar jag mig ganska djupt) som sagt när jag tar ut nyklarna så rasar cykelnyckeln ner mellan springan i hissgolvet så nu ligger min nyckel någonstans på botten av allt. haha Som tur var så hade min syster redan pratat med min mamma så hon skulle åka med henne. Men ännu mera tur var väl ändå att jag hade kvar den andra nykeln till låset på cykeln, annars hade det ju kunnat sluta riktigt illa inget mera cyklande på ett tag.

Dagens planer: ja det var en bra fråga det är ju inte världens bästa väder, ganska så kyligt ute idag.
Men nånting kan man ju alltid hitta på.

Imorgon ska det iallafall tvättas, tvättstugan är bokad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback