Lördag

Nu vart jag lite glad igen verkar som att jag fixat så man kan se vad jag skriver igen =)
Så nu behöver jag inte tänka på det för tillfället i alla fall.

Solen skiner ute,  varmare blir det. Man kan inte mer än att njuta utav det så härligt.
Flickan äter banan just nu så ska jag tvätta och klä henne innan man kan tänka på att gå ut för att leka i det härliga vädret.
Är ju inte så många timmar kvar tills det är lunch men vi hinner gott och väl leka ute en sväng innan =)

Tänka sig att jag inte fick med mig kameran igår heller :(
Är nog mest för att jag inte bär med mig väska överallt.

Men idag ska det tas massa kort syster min kommer hit och ska sova här fast ifs så kommer hon ju vid 18 ikväll men nåt kort ska vi nog hinna ta innan sen har vi ju hela dagen imorgon också.
Det är ju min dotterns favorit och sammtidigt hennes gudmor/moster en riktigt härlig kombination med andra ord.
För att inte tala om det band som dem har sinsemellan hihi.

Vad har ni för planer idag?

Jag har alla dagens mål fyllda med vad vi ska äta idag =)

•Frukost: smörgås, juice, fil med flingor och jordgubbar
•1 Frukt mellan 
•lunch (lätt och enkelt alternativ) : korv med bröd   √
•Mellis:
smörgås och frukt  
•Middagen lite mera annsträngning: lasagne samt en god sallad till med italienskdressing *mumma* 

•Till effterätt: blev det lite glass



♥ Följ ditt hjärtas väg, du känner vad som är rätt för just dig. ♥

Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.

Ja det var underbart med massage.

Man unnar sig på tok för lite nuför tiden, men det ska det bli ändring på =)

Hoppas din helg har vart super i det fina vädret.

2009-04-26 | 20:44:02
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Såg att jag hade en kommentar till ;)

Härligt. Då blir det lättare att läsa =D

2009-04-26 | 21:16:28
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback