Lördag kväll

Dagen flöt på rätt så bra faktiskt fantastiskt väder hela dagen.
Riktigt skönt har det varit.
Cyklade hem till syster och åt påskmiddag, det var helt okej.
Hela familjen var nätt och jämnt sammlad kan man väl säga.
Mycket påskmiddag hit och dit just nu känns det som men det är väl bara som det ska vara, lång tråkigt till viss del - ja visst, men vad begär man egentligen..
Nu på kvällen så har jag setat i soffan och sett på sandor slach ida (den heter väl så?)
Flickan min sover så gott så, somnade till och med en sväng på cykeln på hemvägen.
Helt slut av allt lekande och stojande med kusinerna =)

Imorgon ska vi nog gå ner på tivolit som är i stan vid elbakajen, spännande ska det bli.
Kanske hitta en massa skoj för familjen eller för flickan, karuseller finns det nog gott om iaf.

Nä nu ska jag bänka mig i soffan igen och glo på tv ett tag, är lite trött själv just nu.

Hoppas ni haft en bra påsk och ätit en massa god påskmat.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback