Onsdag

Idag så är det en väldigt lugn dag, men ja är fortfarande väldigt sliten från igår dvs väldigt ont i mina fötter.

här följer bilder på dem nyinköpta sakerna (som jag inte visade igår)
 
hennes nya mössa
 
min nya plånbok
 
hennes nya hårspännen det är likadana men olika färger på dem

Kvaliten kanske inte är den bästa tagna med min mobilkamera.
Nu kan jag inte skylla på att ja inte får med min kameran haha =)

Måste för övrigt skaffa en garderob in till hennes rum (fast det skulle funnits en här redan enligt planritningarna)
Idag ska jag möblera om i hennes rum, i hopp om att solljuset inte når hennes säng det första det gör.
Nä nu närmar det sig lunch så nu är det dags att ta tag i det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback