Suck

Jag har gjort det igen, vad trött jag kan bli på mig själv jag vet inte om ni ser texten från början annars får ni klicka på mitt kategori namn eller någonting så syns det..
Bara för att jag tänkte jag skulle ändra på utseendet på bloggen så vart det så här.
Jag har ändå gjort precis som vanligt inga andra ändringar har blivit gjort det är mycket märkligt må jag säga.

Igår var en trevlig dag men ack så trött jag var. puh höll på att somna ståendes innan 22.
Flickan var på dagis precis som vanligt hela dagen.
Hon trivs jätte bra på dagis men hon hade väldigt brottom hem igår för en gångs skull annars brukar man nästan få dra henne från dagis (inte ordagrant men ni förstår ändå hoppas jag).
Dystert väder är det idag också, kan det inte bara vara sol istället det är så mycket mysigare då tycker jag.

nåväl ha det gott!

Laajteer!

Pöss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback