Tisdag

Idag så börjades dagen med en cykeltur till dagis, sedan var jag en sväng förbi min syster.
En snabb sväng hem innan jag skulle möta upp henne igen för att gå ner till city.
Så där har jag varit hela dagen med 2 av mina systrar =)
Riktigt trevligt har vi haft det, mycket snack och skratt :D
Jag har inhandlat en ny mobil då min inte riktigt ville vara med längre :P
   Sony Ericsson K850i, en sådan har jag nu =)
Sen så köpte jag en ny mössa till flickan och hårspännen ur gulliga.
Bilder kommer att komma upp på dem också inom kort.
Mössan bara älskar hon, ville ha den på sig direkt hihi.
Jag köpte även en ny plånbok till mig då min gammla inte hade myntfack och ont om kort plats, saknade även så jag kunde ha korten synlig på lill damen (viktigt).
SKa ta lite kort på sakerna å lägga upp åt er, men just nu så är jag helt slut och har inte alls mycket ork kvar i kroppen.
Skulle kunna gå och sova nu direkt.

Hoppas att eran dag varit bra.
Ha det gott.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback