Torsdag

Idag så är det en väldigt vacker och härlig dag ute. Väntar bara på att klockan ska ticka vidare så får vi se om gumman J & B kommer förbi här idag och leker. Vi pratade om det igår iallafall och det brukar ju bli som man säger. Flickan min sa igår att hon ville ha B här och leka. Så då var tanken att vi mammor skulle styra ihop något idag =) Ska bli trevligt. Jag har redan hunnit ätit Lunch, och ska strax ta kaffe efter maten. Sen ska jag plocka lite och göra så det ser snyggt ut igen. Det går ju rätt fort när flickan leker så det kan se ut som ett bombnedslag på noll tid, men vad gör det jag älskar henne lika mycket för det. =) Men hon är lika duktig på att hjälpa till att städa hehe. Vill mer än gärna göra saker själv. Har iallafall tänkt att jag ska ha kameran nära till hands och ta en massa kort på dem små å på gumman. Jag håller mig borta från kameran just nu haha, inte värd att visas på kort så som jag ser ut nu för tiden. ;P Hoppas att ni alla får en trevlig dag och njuter i värmen =) Kramis

Kommentarer
Maja säger:

Hej, kika gärna in på min blogg och svara på vilken klänning du tycker är snyggast. :)

2009-04-23 | 12:00:27
Bloggadress: http://maaajjjaaa.blogg.se/
Sara Matilda Jenny! säger:

mysig blogg.

have a nice day ;)

2009-04-23 | 12:09:24
Bloggadress: http://jeannu.blogg.se/
Maja säger:

Det var nog den finaste tycker jag med!=)

2009-04-23 | 12:18:38
Bloggadress: http://maaajjjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback