Valborg

var det idag, och inga planer har vi över vad vi ska göra.
Förra året så gick vi och kikade på brasan hela familjen, det var bara en snabbsväng men vi kollade iaf.
Var faktiskt mysigt hela familjen var ju med så det kan ju inte bli bättre.
Minns inte riktigt vad vi hade gjort innan det, men jag vet att vi hade en hel familje dag och kväll =)
Nu har vi ju flyttat så det är lite svårare att veta var dem har brasan här.
Men ska ta reda på det.
Sen så ska det planeras över hur vi ska göra här i familjen idag.



Här är bilderna från hennes rum när jag nästan precis ställt allt iordning.
Sen var mattan ute på vädring när jag tog korten så det ser lite kalt ut på golvet.
Behöver rensa bland hennes leksaker också är ju ganska mycket som ni ser.
(och då finns det ändå mera i förrådet också)


Men innan detta så stod hennes säng där leksakerna är nu på bilden.
Men nu har hon faktiskt en spegel ovanför sängen hihi.
Sängen kommer ju inte riktigt med på någon bild men det kan ordnas det också om någon önskar.
Som sagt tidigare det saknas fortfarande saker till hennes rum för att det ska kännas helt perfekt, framförallt garderoben som inte fanns på plats.
 Fast jag är rätt så nöjd ändå med hennes rum och hon själv trivs ju otroligt bra och i slutändan är det ju bara det som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback