Fredag + ensam heldag på dagis + BM

Då var det äntligen fredag som typ alla säger hehe
Idag så har Leone sin första hel dag på dagis, gick galant att få upp henne imorse och klä på henne för att gå till dagis så hon var där i god tid före frukost =) då hon börjar 7.30 på morgonen och dem äter klockan 8 hihi så nu ska jag äta lite lunch och plugga för på tisdag är det dags för ett nytt "prov" i skolan =)
Jag har idag varit till BM och mätt magmåttet lyssnat på hjärtljudet och vägt mig kollat mitt blodtryck och varit och gjort ett stick i fingret =) Det gick jätte bra allting och allting ser så bra ut så =) magmåttet har ökat väldigt bra och min viktuppgång med så jag är hel nöjd.
Marknaden börjar förresten klockan 15 idag här i stan för dem som är intresserade av att gå och kika där låta barnen åka karuseller kanske =) vi ska nog ner imorgon en sväng och kika så får Leone åka karuseller som hon är tokig i det är ju så roligt =)
Nej nu dags att äta ja är hungrig hehe.
Ha det gott alla underbara.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback