kattungar och äppelpaj

Dagarna flyter på men det är så lååång tråkigt här hemma, så tyst för tyst. Saknar Leone nå så fruktansvärt mycket så det finns inte ord för det.
Jag skrev ju tidigare att vi kanske skulle ta hand om 2 kattungar, det gör vi nu dem kom dagen efter precis som jag sa.
Så 2 dygn har vi haft dem hittills och det är stor skillnad på dem redan nu :)
båda är super aktiva och vill gosa, matglada och busiga :)
Den ena är lite större än den andra men den minsta av dem är totalt fäst/kär i D min man :) älskar att gosa med honom och bli buren, den lite större föredrar mig he he fast båda gillar mig båda är lite keliga och vill vara nära så nära det bara går :) Om D försöker gosa med den lite större när jag är nära så säger h*n ifrån och vill ner men funkar om han är ensam med dem.

Idag så ska jag göra en äppelpaj och invänta svärmor så ska jag bjuda på äppelpaj såklart fast det räknade ni nog ut själva ha ha.
Jag försöker att göra allt möjligt och hålla mig så sysselsatt som möjligt för att tiden ska gå fortare, för att jag inte ska hinna tänka så mycket.
Var hos svärmor igår igen och grillade det var mycket trevligt, höll i lilla E medans mamma gjorde klart :) 

Kommentarer
Katrin säger:

Mysigt med kattungar!! =) och mums med äppelpaj!!

2009-08-02 | 20:51:23
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Katrin säger:

Ja man blir ju lätt det, är själv uppvuxen med katter och kattungar =) Hoppas ni har haft en mysig dag och att ni försöker och koppla av fast dottra är bort.. Antar att det är jobbigt speciellt när det skulle vara ett tag =( Men snart är hon hemma igen =)

Vi har haft en bra dag och Emil har idag fått känna lite sparkar.. =D Det är fullrulle i magen nuförtiden så härligt!! Är bra nyfiken vad det är som är därinne!! Vad tror du gömmer sig i din mage, pojke eller flicka? Kram

2009-08-02 | 21:44:52
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback