torsdag och första frukosten på nya dagis.

Idag var första dagen för Leone på dagis med frukost som jag även skrev igår.
Det gick jätte bra att lämna henne däremot var hon inte lika samarbetsvillig här hemma på morgonen ;P men det är ju sådant man får ta ibland efter många om och men så funkar allt :)
Jag har varit dålig på att uppdatera ett tag men ska ändra på det, det har bara varit så mycket nu den sista tiden. Man har knappt haft tid till något har ju haft Leone hemma större delarna av dagarna och sen suttit och plugga på kvällarna.
Men nu är det lite bättre på den fronten eller ja på tisdag eventuellt så ska jag göra yttligare ett valideringstest beroende på om det dyker upp som min lärare sa igår eller ej. Återstår att se.
Imorgon så ska vi till BM klockan 10 spännande =)
På kvällen vet jag inte alls vad jag ska göra min man ska på vara med grabbarna på en grabbkväll så ja ska hitta på något för mig och Leone men vet bara inte vad.. Nån som har något förslag?
Vill ju inte bara sitta här hemma ensam med henne utan att göra nånting roligare än så kan vi ju ha.

Nä nu ska jag ta och duscha sen är det snart dags för att äta lunch.
Ha det gott alla underbara läsare.

Kommentarer
Katrin säger:

Hej hej!! Såg dej på skiljebo idag, ville så gärna springa fram och säga hej men satt i bilen medans Emil hämtade pengar!! =( men nästa gång då kommer jag springande =) Kram

2009-08-27 | 22:00:28
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Katrin säger:

satt ju och hade bilen på, där man kan snabbparkera när man tar ut pengar därför kom jag inte... skulle jag åkt och parkera bilen så hade jag fått sprungit som en galning om jag skulle ha hittat dej =) Men nästa gång då kommer jag =)

2009-08-27 | 23:51:54
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback