1 månad

Jag är verkligen ingen höjdare på att uppdatera här.. sorry allihopa.
Det känns som att man ska ha tiden att sätta sig ner och skriva några rader men inte då, då vill man helt enkelt göra nå annat istället.
Men så kan det ju vara iaf så här i början, fast i början är det inte riktigt heller då älskade lilla hjärtat Jazmine blir 1månad idag =)
helt sjukt vad tiden går fort känns inte alls som att det är en månad sen vi var på förlossningen men det är det ju. Passar på att skriva lite här nu och får köra pekfingervalsen haha Jazmine äter nämligen så då blidde det så ;P
Måste shoppa julklappar så här i sista minuten känns det som oftast så brukar jag vara duktig och på börja att köpa ett bra tag i förväg men nu har jag haft tankarna på helt andra håll men det gör mig inget jag hinner iaf.
Leone har varit hemma nästan hela veckan då dagis hade stängt i måndags,
Daniel och Leone vaccinerade sig ju i tisdags, märkte inget på Leone men Daniel fick tydligen ont i lederna och kännde sig jätte hängig sa han.
Hon har varit på dagis onsdag och torsdag sen är hon ju ledig varje fredag så det har ju varit jätte lite dagis för henne denna vecka.
Nästa vecka ska vi på kvartsamtal och inskolnings samtal sammtidigt på dagis.
På tal om vaccinaationen förresten så måste jag vaccinera mig men jag måste gå till vårdcentralen och göra det där, som ni säkert förstår så känns det som att det kommer ta hundra år innan det blir min tur i köbildningen. Nervös för att ta den, nervös över reaktionen och super nervös för över hur det ska gå för mig att gå hem sen.
Som ni vet sedan tidigare så är jag rädd för å ta nå form av sprutor i alla slag, kan svimma av det huwa. 
Tänkte inte skriva så mycket mera för då blir det så långt att ingen orkar läsa =)
Nej nu ska jag ta och fixa lite lunch till oss innan klockan blir för mycket och magarna skrivker allt för mycket efter mat.
Men ni får ha det gott allihopa så hörs vi.
Ska uppdatera med kort på båda min prinsessor också inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback