kärlek

Idag mår ja faktiskt mycket bättre fortfarande lite öm där ja fick sprutan men inte så farligt. =)
Jazmine sitter och tittar här bredvid mig och lyssnar på musik hon bara skrattar och flinar, och Leone sjunger själv hihi undebara flickor ♥ mina gosigiga barn. Ni förgyller min dag =)
Snart är det dags att göra lunch.
Det är riktigt kallt ute men inte lika som igår.
Nu pratar och gosar Leone med Jazmine :D så mycket kärlek ♥
Ja ska sätta mig och gosa med mina vackra flickor nu, men ni får ha det så bra så länge så får vi se om jag uppdaterar nå mera senare.
Vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera, men ibland så har man bara inte tid å inte alltid man har nå bra att skriva tycker det känns så ovärt att bara skriva en rad bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback