Mammas godis

det är lilla Jazmine det :D varje gång jag säger det till henne flinar hon och skrattar så himmla mysig och gosig liten tjej för att inte tala om glad =)
Veckan har varit ganska lugn kvartsamtal i onsdags på dagis för Leone, torsdag ett oväntat men välkommnat besök av syster M och så kom J o Bella =) precis som planerat hihi Bella och Leone är så underbara tillsammans dem leker jätte bra och har så kul tillsammans.
Träffade min mamma i tisdags också (tror jag det var eller var det i måndags hum) minnet är inte allt för bra ibland men det var iaf trevligt att vara med mamma vi åkte och handlade lite och åt en god lunch på ikea =)
Igår var det bara en lugn dag hemma och en myskväll med hela familjen. underbart
Håller på och klär granen så fort jag får chansen så gör ja nånting, det är inte alltid världens lättaste med en liten Jazmine som mer än gärna vill vara med mamma hihi men älskar henne så otroligt mycket och har henne gärna nära så ja får pussa och gosa med henne det är ju så underbart och mysigt.
Hon älskar att vara hos pappa också att få mysa med pappa om dagarna är ju härligt.
Fast det är ju oftast när Leone är på dagis, Leone får alltid vara med och vara delaktig i det jag gör med Jazmine för att hon ska få vara med mamma också.
Leone älskar sin lillasyster och vill mer än gärna vara nära och hjälpa till.
Tiden man har själv med Leone är ju inte allt för lång utan mest när Jazmine sover så kan jag få passa på att gosa med min stora tjej. ♥ Mina underbara barn älskar dem såå mycket all kärlek till er mina tjejer ♥

Kommentarer
Angelica säger:

Ja,ska försöka lägga upp lite bilder...om jag kommer ihåg!

2009-12-12 | 15:46:13
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/
Malin säger:

Shit vad fort tiden går! Och jag hinner ingenting... Men en dag står jag där utanför dörren, jag lovar! =)

Kram

2009-12-14 | 09:42:32
Bloggadress: http://hellmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback