dagen som gått

så har jag hunnit med väldigt mycket känner mig lite hälsosam idag
då man hann med en promenad på morgonen efter frukost.
samt sminkade mig lite lätt innan =) ♥
♥ handlat,
♥ lagat mat,
♥ städat,
♥ badat flickan,
♥ lagat mat igen,
♥ lagt flickan,
♥ duschat själv,
♥ umgåts med min älskade,
♥ kollat på tv,
det onyttigt idag har bestått av ischoklad glass haha gott var det ♥
hur som helst så har jag haft en riktigt bra trevlig dag.
jag har även haft besök av Jessie idag, på en fika det var trevligt, vi snackade lite över en kopp kaffe.
hur har eran dag varit?



TÄVLING!

en tävling om GOODIEBAG som jag vart tipsad av genom henne själv =)
så ja varför inte kan ju vara värt att testa =)
klicka på goodiebag (se ovan) och gör som jag var med och tävla





ang mina tidigare länkar så registrera er gärna uppskattas då allt kan föra något gott med sig =)
billigt är ju bra men gratis är bättre :D nån som säger något annat?

Kommentarer
Denise säger:

okej jag älskar husmanskost :) händer det nåt skoj idag då? :)

2009-02-24 | 11:41:13
Bloggadress: http://naztysbunny.blogg.se/
Malin | Just nu, designutlottning | säger:

hej! :) Är du intresserad av bloggdesign? Isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Där finns allt :) Tips/hjälp, donationsdesigner, och just nu en aktiv tävling där du kan vinna en bloggdesign :) välkommen!

2009-02-24 | 14:05:13
Bloggadress: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Maria säger:

Det är mitt andra barn=) Har en 10 månaders också=)

2009-02-24 | 20:24:35
Bloggadress: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback