fredag

Ja då var det helg da, så vad ska man hitta på för nå skoj idag tro?
Har varit till ögonkliniken med flickan idag, det gick bra.
Bättre än förväntat faktiskt, det vart lite protester precis innan hon skulle in i undersöknings rummet men sen så var hon lugn och tyst..
Skönt faktiskt, för det är inte så kul för henne när dem ska kolla ögonen..
Men den ögonläkaren som hon hade idag, hon får gärna ta henne varje gång för hon var bverkligen den duktigaste som jag stött på hittills.
Gav henne leksaker och gjorde så hon vart en del av undersökningen och inte bara gjorde sitt jobb utan hon tog sig verkligen tid på att prata med hjärtat sammtidigt.. :D
Precis så borde det vara varenda gång tycker jag.
Just nu så sover flickan sin middag då hon fått vara hemma idag eftersom vi varit till läkaren.
Lunch har vi redan ätit innan hon la sig för att sova, hjärtat mitt.
Så nu ska jag vara lite social med besöket som är här.
men uppdaterar senare om ja har tid allt beror på vad man hittar på idag jue..

på söndag så fyller Jessie år hela 24år blir hon tänka sig att hon kunde bli äldre hon med haha
*skämtåsido*
en annan blir ju snart lika gammal som gatan :P
e ju bara 3månader kvar nästan på pricken dessutom.. ojoj...

ja ja laaajteer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback