fredag

ja man kan ju säga att det är skönt med lite helg nu iallafall..
inte för att min dag sett så annorlunda ut jämmfört med alla andra dagar, enda skillnaden är att jag och familjen åt tacos idag :D sååå himmla gott me tacos om man kunde så skulle man nog äta det oftare me alla tillbehör så klart :)
tresmaks glass till efterrätt bestående av päron jordgubb och vanilj *mumms*
imorgon så är det lördag då och vad ska man hitta på då med familjen tro? *funderar*
nå förslag?
igår var jag duktig läste en massa och skrev en massa här i bloggen antingen tyckte ni att jag var skit dryg aller så tyckte ni det var roligt.. frågan är ju..
alltså seriöst jag har ett sådant behov att shoppa av mig lite jag vill ha något NYTT fräscht snyggt, vad som helst bara jag får köpa något haha..
nå kläder, skor eller smink ja jag vet då inte för jag vill ha mycket nytt..

älskar att handla, kan lätt gå till överstyr därav så tar jag det varligt på den fronten. För det är ju väldigt lätt att man hittar många olika saker som man verkligen känner att man vill ha men kommer man använda det sen då eller kommer det bara läggas på hög å glömmas bort?! japp det var frågan det..


lite skön låt eller?!

http://www.youtube.com/watch?v=JC2O8jzN16w


jag var in och kikade på hm`s nya kollektion till hemmet idag å visst det fanns väl lite smått å gott att välja på. men inte mycket olika saker enligt mig iaf.
 
nästa inlägg är lite djupare, jag har dragit ut på det inlägget men känner nu att jag kan inte bara se på längre ja måsta agera jag måste prata om det. beklagar om någon tar illa vid sig för det. det är inte min mening jag vill bara att ni ska vakna att ni ska se vardagen för vad den är idag tyvärr..
(är du känslig så är ett tips kanske en näsduk bra att ha nära till hands..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback