Måndag

Ja då var denna dag också avklarad =)

I morse när vi skulle gå till dagis så var flickan lika glad som vanligt att gå dagis men senare så på vägen till dagis så ville lill flickan inte alls vara med längre..

Det började med att hon såg en lekpark och ville verkligen inte sitta kvar i vagnen utan ville prompt ner och gå och åka rutschkana, Ja det är väl tur att hon har en egen vilja och en väldigt stark vilja men tro mig det var inte alls lätt att övertala en 2åring att hon får åka rutschkana på dagis. Men det gick till slut med det också,

Sen så fick hon för sig att hon skulle gå hela vägen till dagis men den vägen gick ju inte heller så bra då det åkte väldigt mycket bilar på vägarna,

Så då lyckades jag till slut med att få bära henne en liten sväng (dock bara över vägen och runt knuten).

Sen fick jag gladeligen sätta ner henne i vagnen igen, utan några som helst protester =)
hon pratade lite med mig sen så somnade hon,
Så med andra ord så var det bara sådana protester som uppvisades
men hon är härlig ändå min lilla prinsessa.
Hon vaknade på dagis igen och där gick det lika galant som vanligt.
Japp det var en riktigt livad morgon kan man säga he he fast det är ju sånna här saker
som också skapar minnen
som man sen kan kika tillbaka på å skratta åt samt berätta för hjärtat
när hon blir större vad hon hade för sig just denna måndags morgon..
Det vart inget av med att åka ner på stan idag,
men det finns ju flera dagar kvar på detta år också =)
Imorgon så ska det tvättas. Så ska vi få främmande senare mot kvällen.
Har tänkt lägga upp lite bilder på mig och min familj under en egen länk i kategorierna
så det kan ni hålla utkik efter för er som vill se mer utav mig och min familj.


Det var allt för mig för denna dagen.

Ha det gott alla som läser.

Ang alla kommentarer som jag har fått så tackar jag hjärtligt för dem,

Är det något som ni funderar på eller vill veta så är det bara att fråga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback