nu börjar

jag att komma någon vart med detta :D
lite till sen är jag nog helt nöjd, med denna sida å kan fokusera mera på att blogga..
har inte haft så mycket att skriva dem senaste dagarna dem har flytit på precis som vanlig alla vardagliga sysslor har fixats å nu har ja gått å blivit förkyld också.. booo
inte kul å vara förkyld för det som brukar ta mest stryk är väl omgivningen..
får ju bara hoppas på att d bara är ja som blir sjuk nu. *peppar peppar*

igår så spenderade man en tid på akuten nej inte för min egen del utan världens klumpigaste person som går på denna jord haha fast å andra sidan så bör ju gatorna plogas å sandas mycket bättre också.. så d va väl inte bara dennes fel att detta skulle hända.. huhu
satt med där i några timmar iaf sen tröttnade jag å tog flickan med mig hem för att göra mat, viktigt att hålla alla mattiderna jue..
men man fick sig en liten promenix å frisk luft på köpet iaf å d e ju alltid bra.

idag så har man varit på affären å apoteket, plockat lite här hemma å disken har tagits itu med *creds till dig*
nej ni nu kommer jag inte på nå mera å dela med mig av.

bara  detta

RnR baby
\m/('',)\m/
                                                                                                                                  

 man kan inte annat än att älska musiken som flödar i hörlurarna atm och med det säger jag  bara:

"a flower nerver grew, but i love you just the same,
even though like a burn you flew, i will love you just the same.
I am the blood, a fire in your soul, and i will grow in lanscapes so cold"

then låten rockar *love* <3

Kommentarer
Angelica säger:

Nu ser ju sidan mycket bättre ut!

2009-02-13 | 06:36:17
Bloggadress: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback