okej detta är nog lite...djupt

skulle jag tro..

sen halkade jag in på det som hände Rihanna å ja vet inte riktigt vad jag ska säga, det är tragiskt.
Men det är mer tragiskt med det som hände ri vårat eget land.
är alla så upptagna med att hålla sig uppdaterade av allt som försegår i världen så att dem glömmer bort sitt eget land?!

snälla snälla ta nu och tänk efter, stanna upp en sekund och fundera på vad du värdesätter här i livet.

Med dessa orden så tillägnar jag mina tankar och ger min styrka den skänker jag till dig och din familj som verkligen behöver det nu.
Ni finns i mina tankar varje dag, det finns inga ord som kan bedöva eran smärta eran sorg,
Det finns inga ord som kan bedöva eran förlust. för varje dag som passerar så växer och gror en ny ros.
Dessa rosor repsenterar hans minne, hans värme, hans glädje, hans kärlek ,hans barn, hans familj.
alla vänner skänker en varsinn ros och rosorna rammlar in i överflöd
Platsen räcker inte till för att hedra ditt minne visa sin saknad,
Du var en otroligt älskad människa du hade ett gott hjärta ett hjärta av guld,
din omtanke var större än någons annan, din glädje ditt leende värmde många hjärtan.
Kolla på kommande video så förstår ni att denna person var en otroligt varm människa
Han kallades redan för en ängel när han levde..
Och nu är han verkligen en ängel med riktiga änglavingar..
Vila i frid du är saknad och älskad av många..

med i Facebook? då kan ni se vad jag skriver om där där finns det mycket mer om händelsen och många fina ord, fina tankar. kolla då efter gruppen GONZALO ROJAS


japp det var allt för mig ikväll nu ska jag sluta skriva innan jag har grinar sönder mig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback