nya rader

Hallå där ute!

igår var en trevlig dag, var hemma med familjen sen så var jag över till gumman min.
det var väldigt trevligt där så klart =) var ja å S och bruttan J som var där hemma hos S min gumma.
Flickan min fick en härligt underbar Nalle av S, ja fick också massor bla en film :D så sweet.

lite kort från gårdagen följer nedan..

                                                        bööörnenja men ibland så får man bara vara tvungen å välja sånna här kort :D huhu
                                                        d här bruttan kan posera framför kameran :Dunderbara du =)

sen efter det så var jag hemma igen med min underbara familj å tillbringade resten av kvällen med min man så klart då flickan låg och sov.


idag
så har det varit en rätt lugn dag haft besök av P med tjej sen så harjag varit ute på en promenix en sväng med gumman S å hennes lilla donna till vovve =) var verkligen härligt med en liten promenad så där på kvällen, uppfriskande även om det inte är sommar ute huhu.

ja det var då allt från mig för denna dag.


väntar på att måndagen ska vara här så kanske man kan ta en vända ner på stan å inhandla något fiiint.
ska nog lyckas dra med gummsan S på en vända ner på stan var ju inte igår vi gjorde något sådant heller..




sikta mot toppen, se inte bakåt, fokusera på framtiden, lev och ta dagen som den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback