massa blandat

så då var det en ny dag mednya möjligehter nya tag
fast mina krafter är inte så bättre än igår..
och igår så mådde ja inte så bra men gjorde iaf dem saker jag borde göra som mamma
D hennes pappa (min man) hjälpte till så duktig så♥
torsdag och jag vet inte alls hur dagen kommer att se ut vad som händer idag kan ju alltid hoppas att Fjortis/Häännää
kanske kikar förbi här idag förra veckan vart det ju inte av :(
så nu hoppas jag verkligen att hon kommer saknar ju henne, ses ju inte så ofta numera..
nu ska jag hämta lite kaffe och fnula ut nå mera att skriva
och jag kom ju på att Jessie kanske skulle kika förbi här idag, hon har ju jobbat rätt flitigt nu så hon har intre varit här så mycket :D jobba är bra det bör man ju göra..


jag vet att min blogg kanske inte är världens roligaste att läsa, men jag skriver bara precis så som jag känner för.
vill jag skriva om någonting så skriver jag om det.
och jag kan ju säga att det händer massa fruktansvärda saker i världen dagligen det händer saker i sverige hela tiden.



jag vet en väldigt rolig sak också
väldigt positivt
jag är riktigt glad för det
men jag tänker inte tala om något än



det har startat en ny tävling på Gratismakeup


 
gå med där så är du också med och tävlar om det

det är faktiskt om tävling om en sodastream

missa inte den chansen.
vill du vara med och tävla om detta så klicka på bilden ovan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback