bildsammanfattning

På graviditeten (iaf på dem bilder jag sett hittills)

Enjoy! =)

 detta kort är från innan jag vart gravid kortet är taget 9 januari

 detta kort är taget så var jag i vecka 11+2 (kanske inte exakt men typ).

Sen blir det tyvärr ett jätte hopp för jag hittar inte dem andra bilderna än så länge men det kommer :)

 vecka 19+2







 så här såg det ut från mina ögon och ner vecka 21 prick

 vecka 22 prick



 under vecka 23 eller ja 22+ blir det allt

 

Så nu e jag ju större om magen hihi men det får ni se sen.

Kommentarer
Katrin säger:

så fin mage du har! =) måste också ta ett nytt magkort men man glömmer ju bort det hela tiden =)

Hoppas det är bra med er!!

2009-07-20 | 16:10:17
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Mli säger:

gosegull=9hihi vilken mage du fått nu=)hihi

kul de var o känna på den i tisdags!hoppas allt e bra med er.kärlek t er!

2009-07-23 | 19:08:09
Bloggadress: http://www.mlifribergkavallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback