helg

Då var det äntligen fredag och helgen var här =)
Inte lätt att lämna Leone på dagis idag hon var jätte mammig och ville inte alls att jag skulle gå iaf inte före att hennse kära kusin kommit dit, och det hade jag inte tid att sitta och vänta på då han börjar 9.
Försökte förklara för henne så hon förstod att efter frukost så kommer han och leker med dig.
Efter mycket kärlek från mamma och samtal så gick det till slut att hon släppte taget om mig och följde med fröken in på dagis igen.
Visserligen så är det väl tufft för henne också när det är andra fröknar och andra barn, det blir ju inte samma som tidigare. Verkar som att hon känner att det ända som håller henne glad och lycklig och håller stabiliteten kvar är hennes kusin som hon håller så kärt, dem är så söta håller av varanndra =)

Vädret verkar inte så mycket mer lovande idag heller, ser väldigt dystert ut.
Är jätte hungrig så nu ska jag sätta mig och äta min frukost =) det blir havregrynsgröt och en kopp te idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback