kan det bli lite bättre väder idag tro?

vart en tidig kväll igår. hade soffmys med min man och lite godis :)
köpte turkisk peppar vilket inte alls var igår man åt sist men guu så gott det va :)
Vart en ganska tidig morgon idag men inte så farligt 6.45 så klev jag upp, Leone hade krypit upp i sängen och gosat med mig ett tag innan och säger även att hon ville sova mera hihi.
Jag har redan hunnit äta frukost också, men känner mig inte så mycket piggare än för det utan fortfarande rätt trött.
Det går väl över om ett tag då kan jag kanske få känna mig lite pigg igen.
Nu ska jag kila in i en dusch.
Tråkigaste uppdateringen från min sida idag, ja vet men mina tankar är på lite annat håll.

Förresten om ni har några frågor eller funderingar över nånting med mig så fråga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback