Lördag

Okej då var det redan lördag. Vi var ner och kikade igår en sväng, Leone tyckte det var skit kul hela tiden sa hon "baggabilar" :) ja man kan inte säga allt när man är 2,5år =) men försöka det kan man.
Va ju bara tur att man var hemma när regnet öste ner, blixten var också framme. Men vet ni vad jag hel mös här hemma när det regnade för en gångs skull så tyckte jag att det var mysigt med regn och åska.
Det händer ibland att jag får så men inte ofta.

Jag och Leone kommer nog så som det ser ut just nu att få tillbringa kvällen själv då min man förmodligen kommer dra iväg och dricka och gå ner på power meet med sin bror bl a (kanske 2 av dem).
Aja skriver senare så får vi se vad jag och hjärtat hittar på.  =)
Ha det gott så länge.

Kommentarer
aschmanda säger:

Sv: Hahah okej .) Händer idag då?

2009-07-04 | 14:38:25
Bloggadress: http://aschmanda.devote.se
Anonym säger:

Hej i värmen!! Tror jag såg er igår på power meet!! Hur är det med magen??

2009-07-04 | 22:07:06
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/redrose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback